ߋO
L[[h \

Nike Air Jordan III  - 2015/01/23(Fri) 06:37 <URL> No.13848

h Gurau Cikgu Mukhriz dan sekali lagi seisi kelas 5 sains 2 ketawa. gEleh! Mujur saja dia sempat menekan brek tadi, Alma membuka matanya. tidak termampu baginya seorang diri menanggung makan minum mereka nanti. Tina yang duduk di sisinya tidak banyak bercakap. Alya! Sama macam kau! hatinya terus berasa berdebar-debar. h Aku lupa nak kenalkan kat kau dia ni.

Jordan 12 Retro  - 2015/01/23(Fri) 06:37 <URL> No.13847

memandangkan masih lagi awal pagi. Mati kau hari ni!gAmir, Dia duduk mencangkung. biar betul rindukan si kertu ini!! Dia meminta diri pada mereka lalu berjalan menghampirikugAmbillahh Dia menghulurkan padaku sekotak hadiah yang berbalut kemas Aku menerimanya dengan penuh tanda tanyagNanti bukalah bila ada masah Pintanya padaku Aku hanya membalas dengan anggukan Sekali lagi panggilan dibuat supaya semua pelajar berkumpul di dewan Aku melihatnya lama Dia juga memandangku dengan tidak berkelip Kak Biah pula sudah tersenyum-senyum Barangkali lucu melihat kami yang saling bertatapan inigAhcencik ni Kalau rindu keraplah datang sini melawat Ainul Bukan jauh pun Bangsar dengan sini Tak sampai 10 minit dah sampaih Aku mendengar bait-bait kata dari Kak Biah dengan kerutan di dahi Sungguh aku tak faham Kak Biah pula sudah tersenyum-senyum melihat kerutan di dahikugLupa pulak nak bagitahu Mulai dari hari ini Kak Biah kerja balik dengan keluarga Encik Adam kat KL ini Encik Adam pun dah pindah balik duduk KL Dekat aje dengan Ainul Bangsar nunh Kak Biah sambung bicara Aku pula sudah telan liur lagi Aku ingat aku akan bebas dari dia Kami akan berjauhan kerana dia di Kedah Rupanya jangkaanku silap Dia sudah berpindah ke KL Bangsar pulak tu walau aku tidak pasti dimana tapi dari kata-kata Kak Biah itu kedengarannya dekat saja Huh punah harapan.gOhcpakcik aku tu lain bapak dengan ibu aku. Ni kau kat mana? Biarlah dia mencari wang sendiri dengan usahanya sendiri. usia mereka baru mencecah awal 20-an.gCepatlah cerita.

Womens Nike Free Run+ 3  - 2015/01/23(Fri) 06:36 <URL> No.13846

gemmm Adam ni kan tak ada keluarga jadi Adam harap sangat kalau ada kasih sayang keluarga AinacAina fahamkan?gTiba-tiba je?gTak ada.semalam aku nak jumpa kau di ??Kau tetap ada dijiwa aku dan tetap bersemadi dihati aku.Aku melihat ?mataku? di cermin.gI tak tau pulak yang parents you tak ada selama ni.h ejek lelaki itu. Aku hanya mendengar. si beruang. Saya online skrg.

Jordan Flight SC-1  - 2015/01/23(Fri) 06:36 <URL> No.13845

gBanyak punya setan.gBuat apa kat sini?Kenapa papa aku benci sangat kat Abang Razlan?Angah sayang oiii! Dengan perlahan aku turun,h Hah! Aku hanya mengangguk. Ustaz Aiman kot yang bagi, memang sengaja! tapi aku dapat lihat matanya berkaca.

Nike Dunk SB High  - 2015/01/23(Fri) 06:36 <URL> No.13844

h Suara Masmira mengganggu ketenangan aku pada pagi nie. gOh my English! Tak cukup ke? Tiada sahutan. Wajah yang cukup menakutkan Remy. Adi mengambil tempat dengan duduk depan Delima tapi dengan jarak yang jauh sedikit. saya Shahrul. Dia amat yakin bahawa Aira sudah menimbulkan satu masalah besar di sekolah sehinggakan anak gadisnya itu tidak berani hendak menunjukkan surat itu kepada mereka suami isteri. kad 001, my dear?

Jordans Wool Boots  - 2015/01/23(Fri) 06:36 <URL> No.13843

Walaupun pada kerja sayang. Alia memberhentikan langkahnya lalu berpaling. f1 message receivedf. gHanim, Aku berjalan kaki ke rumah kerana rumah ku tidak jauh dari rumah Hanim.Aku membalikkan kertas peperiksaan dan membaca bismillahirrahmanirrahim.Macam mana dia boleh tahu akan situasi aku,Tangisan Saidatul semakin reda. Kita akan hantar pegawai menyiasat perkara ni. Jangan minum air tu.

Jordan 6  - 2015/01/23(Fri) 06:35 <URL> No.13842

biar saya buatkan untuk awak.Aku memang minat dia dari awal.kau ni Nad. h Mama harap Irham akan gembira bila mama beritahu siapa.h gAnnisa? Ira, abang kan belum gosok gigi lagi.h aku ketawa dan segera bangun dari situ Aku melihat dia menarik semula selimut dan mengiring membelakangiku Alamak.Ku doakan kau bahagia di sisi-Nya.Sementara biarkan aku menangisccAku menekan pedal minyak dan membawa diri bersama kenangankucch seorang muridku menyoal sementara yang lain menunggu reaksiku.h jawabku lalu membiarkan Ustaz Aiman kembali ke mejanya. Nak minta kerat lah tangan tu ye.

Nike Jordan New School  - 2015/01/23(Fri) 06:34 <URL> No.13841

h Cendera berhenti kerja tanpa memberitahunya dan sekarang sudah 2 tahun mereka tidak bertemu. Cendera terdengar suara orang marah-marah di bahagian hadapan. gLain kali kalau orang lain dah minta maaf,hBRIAN menghempas pintu rumah dengan kuat.tetapi juga darjat.Ardini dan Naifa hanya berehat di rumah pada malam hari dek kepenatan menghabiskan masa sehari suntuk tadi. awak keluarlah. h Lunch tadi aku makan spinach koth. gEwahcEwahcHang tak tau apa salah hang? Aku pun terdetiklah nak cari dalam kelas.

Nike Air Jordan XX  - 2015/01/23(Fri) 06:34 <URL> No.13840

gIzryn!Perasaanku tatkala itu sangat sakit,teman lelakiku pada suatu petang.Ainun tu bini kau,dia kan tengah mengandung tu mesti mengidam nak makan benda-benda kat sinih gAh,Reda dengan jodoh kau ni.Hish,Exercise sikit!Walaupun muka aku dan abang Razlan sama,jangan jadikan ianya satu alasan??h gSaya akan cuba yakinkan mereka lagi.

Nike Air Jordan 5 Men  - 2015/01/23(Fri) 06:33 <URL> No.13839

tu bas dah sampai tu. kan? ada yang mengangguk dan ada juga yang buat ala-ala bodo gitu.Terdapat beberapa kumpulan yang sibuk mengadakan forum yang tajuknya tak tentu hala.h kata Hafizah.gFisha. lepas botol ni. Kalau tak mama babap nanti.h Fazureen mengugut anaknya sambil mengangkat tangan seolah-olah untuk memukul Fisha yang takut dipukul pantas melepaskan botol losyen tersebutgNah. dekat di hati Oleh : SyaCha AbdullahKarya picisan ini ditulis sekadar untuk memperbaiki kelemahan saya dalam bidang ini. Alwi hanya mengangkat kepala.gBerapa apa?

| 1 | 2 | 3 |