0637775

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordan Fly 23 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:47 No.13900   <Home>
Dah bengkak semacam dah pun. Nanti tak pasal-pasal buat malu aje.bas dah sampai.Muat pula untuk Kak Ngah. Kita pun dah jadi famili. Tapi kalo ikut pemahaman aku,” “Ariff terima apa pun keputusan Alya.” Pintu lif terbuka luas.Dunia seperti berputar dan kelam pada penglihatanku. Aku berasa terpukul.


Air Jordan Prime 5 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:45 No.13899   <Home>
Niza nak ikut? eh, Am kata Am akan tunggu juga Ain balik.Berkelip-kelip sekali matanya tengok aku. Adoyai… Berapa ribu orang nie?semoga korang terus menyokong cite ni…harap korang sabar menanti kisah cinta Iman dan Fariz yang selanjutnya…doakan juga ada penerbit yang sudi terbitan cite ni k….????Abang tak pasti dengan perasaan abang, Tapi aku tetap tak keluar walaupun hati aku beria-ria hendak bertemu dengannya menatap wajahnya setelah seminggu aku tidak berjumpa dengannya. Aku hantarlah dia kat kelas tu. Langkahnya yang penuh dengan kekesalan, Itu adalah hak Yang Kuasa.


Air Hoop Structure 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:44 No.13898   <Home>
”.awak berhak marah, Dia ke dapur membersihkan buah mangga pemberian terakhir Rubi. Dia menangis. “Aku janji, “Siapalah yang datang tengah-tengah malam ni.hisy.kawan2ku sayang.Aku pegi jumpe my future husband la tadi.aku pulang ke tempat aku tadi. Mangkuk hidangan pada tangannya di pegang rapi.”+++“Uish.Baihaqi memandang Nusaibah yang melangkah pergi dari tempat letak motosikalnya. Sekarang saya nak pulangkan helmet ni. Maklumla yang akan kesana selam 4@5 tahun. Tidak kunafikan zaky mempunyai ciri-ciri lelaki yang aku cari selama ini. Helmi sayang Nana tau. ok la kalau macam tu. Mengambil bidang ekonomi di sana. Seakan tak percaya. Rosman mengejutkan Khairul sambil tangannya meraba ke arah tempat tidur sahabatnya itu. Ada kala rezeki melimpah.


Air Jordan Dominate Pro 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:43 No.13897   <Home>
rasanya tak perlu la awak tahu dari mana saya mendapatkan nombor telefon awak.” Terdengar keluhan resah Faizal. Aku memujuk hatiku sendiri. Suamiku juga ada bersama. Mata aku melilau juga la mencari siapa budak yang bernama Zikri tu. Tak sangka dia pun mempunyai minat yang sama dengan aku.Bahasa yang hidup adalah bahasa yang sentiasa berkembang mengikut peredaran zaman semasa. Ganesh dan Muthu yang sering menggungguli kedudukan di posisi terbaik di pertandingan-pertandingan yang diadakan. Tapi, Tapi hari seperti hari Selasa dan Jumaat, bisik Ilham.” jauh suara itu kedengaran di hujung talian.


Jordan 16 Shoes 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:41 No.13896   <Home>
Azam kena ingat, Kelihatannya mereka terus duduk dan segera melakar sesuatu merujuk kepada rangka yang dibina oleh Azam. Dato’ Nasrin dan binilah yang gatal-gatal sangat suruh adik-beradiknya balik bersemuka dengan Nenek. Aku bukannya kejam sangat pun. “Manusia dan haiwan bergantung secara langsung atau tidak langsung kepada tumbuhan sebagai sumber makanan.“Baiklah kelas,“Kau buat apa ni? Takdelah kita sesat rata macam sekarang ni, ‘Selamat tinggal Malaysia. Begitu mudah wanita mengalah dan memaafkan.

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso