0628384

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Oakley Probation 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:29 No.13890   <Home>
kerjaya , aku akan susahkan dia kalau aku dekat dengan dia. Dan aku adalah mangsa lakonan mereka.” Pak Mid bersuara dengan sopan.” Datuk Abdullah menghulurkan tangan untuk berjabat salam dengan Tengku Mukhriz. Mak aku boleh jaga.!” Acap menambah “Simpan kat mana pula. kat rumah saudara kau ke.” Hairee terpinga-pinga “Bukan.! kau ingat siapa?.Jumaat 02/10/2009 hari penuh makna.petang itu ketika melawat anakku Danish.seperti hari-hari lain yang kulalui, “Bangun solat!


Cheap Oakley Antix 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:28 No.13889   <Home>
” Hish Azlan ni boleh pulak cakap macam tu.Sayori berlagak selamba. “Dahlah tu, Seolah-olah ingin menghempas kepala mereka dengan kamera seberat itu. Why don?? Alneyra Farisya, Sham. Tapi sayangnya…selepas keputusan STPM ku di keluarkan aku tidak dapat mana-mana tawaran universiti walaupun keputusanku agak elok.” Gadis itu merayu.baru awak tahu.cukuplah andai kau untukku dan aku untukmu…” Raudhah meneka. Dia risau sekiranya terlepas daripada mengekori Azila. Aku hantar kau balik rumah terus. Bernas tak idea aku?


Oakley Dispatch 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:27 No.13888   <Home>
Lawa nye hiasan rumah dia . Yop dah takde dik. Result SPM pun tak keluar lagi. otak Sharipuddin menambah satu lagi spekulasi, Arkh!“Ati! Aziati terus meloloskan diri ke dalam perut teksi dan teksi tersebut terus meluncur laju meninggalkannya terkial-kial di hadapan pintu restoran. Hehe. Kuatkan hatiku. akhirnya dia bangkit menuju ke bilik air.


Oakley Monster Dog 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:26 No.13887   <Home>
Dulu mama dan Mak Salmah rapat juga. Qhalid tidak mampu menyenangkan hatinya kini.malangnya nasib aku arini??” Aku terkejut.mesti melopong mulutku waktu itu“Tutup mulut awk tu.So,Dia beria-ria nak pergi syarikat papa. Sibuk dengan kerja masing-masing. dia langsung tidak menanyakan khabarku. Sekiranya lima enam minit sahaja terkena matahari, saya tidak mencari lelaki yang punya rumah besar dan kereta besar untuk anak saya.Bekas askar, Kalau jadi apa-apa nanti,selalu dapat nasihat-nasihat yang baik-baik… “amboi pandai nak melawak dengan aku ye ko ni,perlu berpasangan sehingga dikurniakan Hawa Sebagai Teman hidup yang sah dan kekal dan bukannya untuk dijadikan kawan sementara atau pemuas nafsu semata-mata…yakinlah jodoh kau tu di tangan Tuhan! Aku ni tak suka cari masalah.


Einkaufen Oakley Jawbone brill... 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:24 No.13886   <Home>
Sarah. Err Erul tak sihatlah Sarah Makcik rasa dia tak leh cakap dengan Sarah sekarang ni” jawab Kalsom menipu“Erul tak sihat Sakit apamakcik Patutlah dah seminggu dia tak pergi kelas Sarah risaulah kawan-kawan yang lain pun risau Dia macamana sekarang” tanya Sarah tanda mengambil berat Kalsom terdiam Dia tidak tahu jawapan yang harus dikatakan kepada Sarah Kalau Sarah tahu keadaan yang sebenar pasti dia berasa sedih“Kenapa makcik Erul tak nak cakap dengan Sarah ke” tanya Sarah lagi cuba meneka Kalsom masih diam dan dia seakan-akan bersetuju dengan kenyataan gadis itu“Hmm nanti Sarah datang rumahlah eh Sarah risau keadaan dia macam ni” pinta Sarah lalu meminta izin untuk mematikan panggilan Sesampai di dalam rumah ibu tunggal itu Siti Sarah meminta izin untuk mengetuk pintu bilik Zahrul Sebaik saja mendengar namanya disebut berkali-kali Zahrul mula bersemangat semula Dia pasti suara itu kepunyaan gadis yang sangat disayanginya Zahrul membetulkan rambutnya yang kusut di hadapan cermin Dia tersenyum apabila melihat wajah Sarah yang kelihatan sedang bimbang Terasa dirinya sangat bahagia apabila Sarah sanggup mencarinya sehingga di rumah“Kenapa tak nak makan Kenapa berkurung dalam bilik” tanya Sarah bertubi-tubi tanda dia tidak senang dengan tindakan Zahrul yang membuatkan ibu dan kawan-kawannya bimbang Jelas kerut di dahi gadis ayu itu“Erul minta maaf?” pinta Zahrul sambil memandang ke arah pintu bilik saja Sarah mengeleng-gelengkan kepala Dia memberi senyuman kepada kawan baiknya itu“Jom kita jalan-jalan kat taman” ajak Sarah sambil memegang tangan Zahrul Zahrul berasa gembira dengan ajakan gadis berambut lurus paras bahu itu Ibu lega melihat Zahrul sudah mampu tersenyum dan ketawa seperti sediakala Mereka duduk dan sekejap-kejap bermain buaian yang tersedia di taman permainan itu Mereka bergurau senda sambil menikmati aiskrim kegemaran masing-masing yang dibelikan oleh Sarah Zahrul dan Siti Sarah memang rajin keluar bersama-sama dan di situlah tempat pilihan mereka“Erul marah kat Sarah” jawab Zahrul ringkas apabila Sarah meminta penjelasanSarah hairan mendengar jawapan Zahrul itu Seingatnya dia tidak mengatakan atau melakukan sesuatu yang telah melukakan hati sahabatnya itu“Sarah Erul sebenarnya nak bagitau lama tapi Erul takut Mungkin dah tiba masanya” kata Zahrul lambat Sarah menanti dengan sabar mendengar teliti perkataan-perkataan yang ingin diluahkan oleh Zahrul“Erul sayangkan Sarah?” Mendengar kata-kata Zahrul itu Sarah ketawa Tiba-tiba dia berhenti ketawa menarik nafas panjang dalam-dalam dan ketawa semula Dia menepuk-nepuk bahu kawannya itu Walaupun masih terasa malu menyatakan kata-kata tadi namun Zahrul masih mampu mengikut ketawa Sarah“Erul Sarah pun sayang Erul Kita kan kawan paling best kat dunia ni kan” Sarah mengingatkan“Erul sayangkan Sarah bukan sekadar kawan?Erul?” Zahrul menghentikan kata Wajah Sarah sudah berubah Dia seakan-akan dapat meneka ayat yang ingin disambung oleh Zahrul itu Sarah menyentuh bahu sahabatnya itu“Erul Sarah? Sarah memang sayangkan Erul Tapi sekadar kawan?” kata Sarah sebaik saja memahami niat di dalam hati Zahrul Tepat tekaan Haikal teman lelakinya bahawa Zahrul cemburu dengan hubungan rapat mereka“Erul tau Erul tak sempurna macam lelaki lain. Erul lembap dan lurus bendul?? “Bila korang bungkus hadiah ni? Seperti biasa,” dengan satu nafas sahaja Megat Andrian melafazkan kata ? kata keramat itu. Maya Ellisa bersuara.” Senyuman manis diberikan kepada semuanya. be matured!W. begitu juga dengan aku.

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso