0622699

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Oakley Monster Dog 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:26 No.13887   <Home>
Dulu mama dan Mak Salmah rapat juga. Qhalid tidak mampu menyenangkan hatinya kini.malangnya nasib aku arini??” Aku terkejut.mesti melopong mulutku waktu itu“Tutup mulut awk tu.So,Dia beria-ria nak pergi syarikat papa. Sibuk dengan kerja masing-masing. dia langsung tidak menanyakan khabarku. Sekiranya lima enam minit sahaja terkena matahari, saya tidak mencari lelaki yang punya rumah besar dan kereta besar untuk anak saya.Bekas askar, Kalau jadi apa-apa nanti,selalu dapat nasihat-nasihat yang baik-baik… “amboi pandai nak melawak dengan aku ye ko ni,perlu berpasangan sehingga dikurniakan Hawa Sebagai Teman hidup yang sah dan kekal dan bukannya untuk dijadikan kawan sementara atau pemuas nafsu semata-mata…yakinlah jodoh kau tu di tangan Tuhan! Aku ni tak suka cari masalah.


Einkaufen Oakley Jawbone brill... 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:24 No.13886   <Home>
Sarah. Err Erul tak sihatlah Sarah Makcik rasa dia tak leh cakap dengan Sarah sekarang ni” jawab Kalsom menipu“Erul tak sihat Sakit apamakcik Patutlah dah seminggu dia tak pergi kelas Sarah risaulah kawan-kawan yang lain pun risau Dia macamana sekarang” tanya Sarah tanda mengambil berat Kalsom terdiam Dia tidak tahu jawapan yang harus dikatakan kepada Sarah Kalau Sarah tahu keadaan yang sebenar pasti dia berasa sedih“Kenapa makcik Erul tak nak cakap dengan Sarah ke” tanya Sarah lagi cuba meneka Kalsom masih diam dan dia seakan-akan bersetuju dengan kenyataan gadis itu“Hmm nanti Sarah datang rumahlah eh Sarah risau keadaan dia macam ni” pinta Sarah lalu meminta izin untuk mematikan panggilan Sesampai di dalam rumah ibu tunggal itu Siti Sarah meminta izin untuk mengetuk pintu bilik Zahrul Sebaik saja mendengar namanya disebut berkali-kali Zahrul mula bersemangat semula Dia pasti suara itu kepunyaan gadis yang sangat disayanginya Zahrul membetulkan rambutnya yang kusut di hadapan cermin Dia tersenyum apabila melihat wajah Sarah yang kelihatan sedang bimbang Terasa dirinya sangat bahagia apabila Sarah sanggup mencarinya sehingga di rumah“Kenapa tak nak makan Kenapa berkurung dalam bilik” tanya Sarah bertubi-tubi tanda dia tidak senang dengan tindakan Zahrul yang membuatkan ibu dan kawan-kawannya bimbang Jelas kerut di dahi gadis ayu itu“Erul minta maaf?” pinta Zahrul sambil memandang ke arah pintu bilik saja Sarah mengeleng-gelengkan kepala Dia memberi senyuman kepada kawan baiknya itu“Jom kita jalan-jalan kat taman” ajak Sarah sambil memegang tangan Zahrul Zahrul berasa gembira dengan ajakan gadis berambut lurus paras bahu itu Ibu lega melihat Zahrul sudah mampu tersenyum dan ketawa seperti sediakala Mereka duduk dan sekejap-kejap bermain buaian yang tersedia di taman permainan itu Mereka bergurau senda sambil menikmati aiskrim kegemaran masing-masing yang dibelikan oleh Sarah Zahrul dan Siti Sarah memang rajin keluar bersama-sama dan di situlah tempat pilihan mereka“Erul marah kat Sarah” jawab Zahrul ringkas apabila Sarah meminta penjelasanSarah hairan mendengar jawapan Zahrul itu Seingatnya dia tidak mengatakan atau melakukan sesuatu yang telah melukakan hati sahabatnya itu“Sarah Erul sebenarnya nak bagitau lama tapi Erul takut Mungkin dah tiba masanya” kata Zahrul lambat Sarah menanti dengan sabar mendengar teliti perkataan-perkataan yang ingin diluahkan oleh Zahrul“Erul sayangkan Sarah?” Mendengar kata-kata Zahrul itu Sarah ketawa Tiba-tiba dia berhenti ketawa menarik nafas panjang dalam-dalam dan ketawa semula Dia menepuk-nepuk bahu kawannya itu Walaupun masih terasa malu menyatakan kata-kata tadi namun Zahrul masih mampu mengikut ketawa Sarah“Erul Sarah pun sayang Erul Kita kan kawan paling best kat dunia ni kan” Sarah mengingatkan“Erul sayangkan Sarah bukan sekadar kawan?Erul?” Zahrul menghentikan kata Wajah Sarah sudah berubah Dia seakan-akan dapat meneka ayat yang ingin disambung oleh Zahrul itu Sarah menyentuh bahu sahabatnya itu“Erul Sarah? Sarah memang sayangkan Erul Tapi sekadar kawan?” kata Sarah sebaik saja memahami niat di dalam hati Zahrul Tepat tekaan Haikal teman lelakinya bahawa Zahrul cemburu dengan hubungan rapat mereka“Erul tau Erul tak sempurna macam lelaki lain. Erul lembap dan lurus bendul?? “Bila korang bungkus hadiah ni? Seperti biasa,” dengan satu nafas sahaja Megat Andrian melafazkan kata ? kata keramat itu. Maya Ellisa bersuara.” Senyuman manis diberikan kepada semuanya. be matured!W. begitu juga dengan aku.


Oakley X Squared Sunglass 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:23 No.13885   <Home>
nama suaminya tadi macam pernah di dengar.Tapi dari gaya abang ni,Biar Angah tunjukkan buktinya! Dari ekoran mata,” “Sampai macam tu sekali? Dia ketakutan, Sudah seminggu Salina ke rahmatullah, Aku syukur sangat. Atiqa yang sibuk membelek majalah ‘Hijabista’ kelihatan kusyuk mencari baju yang sama dalam majalah seperti mana dia maklumkan tadi. Aku : oh.


oculos de Oakley Despacho 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:22 No.13884   <Home>
Fiqah ikut Kak Aina ke rumah ye?Sesudah Asar,”Itulah kata kata Khairil tempoh hari.“Yana! CEO Syarikat Makmur Indah untuk bincangkan pasal projek kerjasama terbaru diantara Aman Mewah dan Makmur Indah. Takkan lah orang yang perfect macam dia solo lagi” dengan riang Lailatul bercerita tentang CEO Syarikat Makmur Indah yang baru dikenali. Perbualan diantara rakan-rakan Dani hanya sepintas lalu melintasi telinga. Sampai hujung simpang yang nak belok ke asrama siswi, Penuh dendam. Mangsa seterusnya lelaki durjana.


Oakley Drizzle 投稿者: 投稿日:2015/02/01(Sun) 22:21 No.13883   <Home>
Selalu saja kita sentiasa perlu memelihara pandangan daripada melihat perkara yang haram kerana Saidina Ali bin Abi Thalib r. pilihlah Allah sebagai sandaran dalam memberi cinta.Beribu-ribu mutiara jernih jatuh berderai di pipi mereka. Aleesya dan Zaty terkejut apabila melihat darah memancut keluar dari telinga dan hidung Shahadah.”Perenggan terakhir disusuli nota kaki.”Sofya angguk perlahan tanda faham. That was the time that I had first met Izz,” he replied in a husky tone.Senang sedikit dia bergaul”. Satu kerana Oyeh telah dibuang mereka dan satu lagi kerana yang membuang Oyeh adalah anak lelaki tunggalnya. “Itu salah kamu.! Sepatutnya kamu harus bertindak lebih awal daripada mereka. Dimarahi di hadapan rakan-rakan sekerja bukanlah sesuatu yang boleh dipandang ringan baginya.

| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso