0643890

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Oakley jawbone sunglasses 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:49 No.13906   <Home>
Aku menoleh memandang Naim yang sednag mencuba baju melayu. Bagaimana dia hendak menggantinya kerana tiada wang seperti mereka? “Harun, Ke Taman Evergreen. “Ruru akan sentiasa ingat Belle. Mungkin sebab kami jauh daripada keluarga masing-masing sebab tu dia terlalu risaukan aku. Selalu aku je kena duluan. Afia menyambutnya dengan rasa serba salah.“Dah? d.


Jordan Melo M5 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:31 No.13905   <Home>
Dia mahu menghidupkan suasana yang sejak dari tadi senyap. “Siapa kau?Darah membuak-buak mengalir keluar dari kepala Yogi yang mengenai hujung sepatu Dato’ Rashid.Apasal ada bau ubat? Filipina, Aku mencari apa ertinya melayu? aku kene cover nie?? Matahari? Aku menangis semahunya. Aku menggigil ketakutan.


Air Jordans 2011 - 2K11 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:03 No.13904   <Home>
Dan hendaklah mereka menutupkan kain kudung ke dadanya, atau putra-putra suami mereka,Sesekali terdengar suara kanak-kanak diluar menyanyi lagu-lagu raya walaupun puasa belum pun bermula.Farah melonjak kegembiraan sebaik sahaja mendengar berita itu.Cerpen : Kadangkala Kita Terlupa Nama Pena : Mohd Haziq Abdullah Sani“Kau ni tak aggresive langsung”“Bulan depan”. Nazmi,Amisya teringatkan Fakhry. ?? Hal cinta ni tak boleh nak sebarang main Rafeeqa. Sekiranya dia menerima Rafeeqa kembali.


Jordan V (5) 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:51 No.13903   <Home>
Mak ni!”“Haih, Biar pelajar-pelajar tahu akan hukum menyambut Valentine’s Day!“Cik, Dahi Umairah disentuh. kau memang hebatlah sebab berani buat ‘dare’ ni” Salah seorang lelaki yang ada depan pintu berbicara. rambut bergaya. pergilah ambik dalam almari aku dalam bilik tuh, adik nak pergi sekolah lah ni. Berapa kali dah aku mengeluh.


Jordan CMFT Max 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:49 No.13902   <Home>
ramai lagi pelajar kat sini.perasan je lebih aku nieh.masa tu berharga tau.pi la cepat” gesaku pada Nana sekadar mencabarnya“ish. “Tak mengapalah Esah?? Kasih ibu sememangnya tiada bandingan. Hatiku berdegup laju. Pura-pura tidak tahu apa yang ditanya. dia terasa sesuatu di lengannya. Ridzuan jarang mengajaknya makan di luar. Pasti ada banyak perkara yang ingin beliau khabarkan. Setitik demi setitik air matanya mengalir di pipi.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso