0622699

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Nike Soccer Chaussures 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:14 No.13927   <Home>
I sudah tiada masa nak cari orang lain dah. Apa yang penting di sini saya menjalankan tugas saya sebaik mungkin di sisi cik. Telinga dua, Lama kelamaan semakin laju menuruni tubir matanya. Dari hujung rambut sampai ke hujung kaki!“Sakinah! Tiba di muka pintu,” Nenda bangun dari sofa.“awak buat lawak ape ni? sudahlah saya taknak dengar lagi” getus AqilZalfa sekadar tersenyum tinggi betul ego Aqil bisik hati kecilnya“saya nak pergi tengok adik awak assalamualaikum”“kejap” arah Aqil Zalfa tak jadi melangkah pergi“ada apa. soal Zalfa sengaja.


Air Jordan 4 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:12 No.13926   <Home>
Saya temuinya dalam Fizi. saya tetap mahu Fizi rasa kebergantungan saya pada dia dan rasa berdikari dalam diri dia untuk menyediakan segala-galanya untuk masa depan kami. Malas dikenang kisah lama! Nanti abang datang balik ek. Dan,” Dia berpaling. Apa aku nak buat ni? kedai yang famous dengan pretzel yang sedap tu. Zali, tapi dia merasakan kehadiran kau boleh sedikit sebanyak mendapatkan kasih dari kau.


Air Jordan Take Flight 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:11 No.13925   <Home>
“Biar saya temankan,” terang Suri sambil meleraikan ikatan tali perahu.” Awak tahu tak Subuh dah masuk dah ni? ?? Panggil saja Encik Zahran??. Nanti aku jerit sekuat hati tanya keputusan, Sorry ye? Promise! Aku mahu dia menjadi wanita mulia. Sedangkan apa yang terkepung di dada ini terlalu payah untuk aku singkirkan dalam kehidupanku.


Air Jordan 4 Retro 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:10 No.13924   <Home>
“Kau buat apa sekarang ni Acap?. Saya tak ada tempat nak dituju lagi selain sini. Hatinya terasa nyilu.”“Ya?Hmm,Sayeeda.ua, “Kau??” Ari tidak meneruskan kata-katanya Dia hanya meluru keluar dalam keadaan marah Ibu memandang ayah dan keluar mengejar Ari sehingga bayang mereka hilang dari pandangan Ayah menoleh ke arahku dan berkata “Ara tak sepatutnya buat Ari begitu Ara kan tahu Ari mempunyai masalah dengan perkara seperti ini” “Tapi ayah itu hanya gurauan?” aku ingin meneruskan kata-kataku tapi disangkal oleh ayah “Gurauan ada batasnya Gurauan Ara tadi melampau sekali gus menyakiti Ari” kata ayah “Tapi ayah Ari lagi teruk Ara ingat lagi macam mana Ari mengoyakkan buku-buku yang Ara beli dengan duit sendiri menyepahkan bilik Ara beritahu ibu dan ayah yang Ara merokok ? Tubuh datukku yang terbujur kaku sedang berbaring dihadapanku.Riz.


Jordan Flight 23 RST Low 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:09 No.13923   <Home>
Makcik yang berada dibangku berdepan dengan Umar memandang dengan penuh simpati, Dia tidak boleh berfikir, terus maa menekan butang agar dapat membaca mesej itu. Sanggup maa datang ke genting seorang diri semata-mata mahukan jawapan untuk semua persoalan yang mengganggu fikirannya sejak emy mendiamkan diri setelah hubungan cinta termetrai. tak ubah seperti perasaannya tika itu. Dibawa langkah kaki ke sudut bilik.Buka baju aku dan aku nak kau basuh selepas ini,”aku cuba bemesra dengan Maya. Aku sungguh terkejut. Anisah dan Fauzana.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso