0621601

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan Talon 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:07 No.13922   <Home>
Kesian mak. payah Adin.” kata Mikail bersama satu keluhan Sudah banyak kali dicubanya namun apakan daya perkara-perkara sebegini diluar kehendaknya“Habis tu lepas ni sapa yang nak jadi teman Adin Nanti mesti Adin rindu. Aiman, Ayana Zafira cinta hati I”, Berikanlah aku kekuatan Ya Allah. kawan lama aku?? sambung Imran memperkenalkan gadis cantik disebelahnya Aku rasa aku pernah lihat gadis tadi Ya gadis yang bersama Imran di kafe hari itu Kawan lama konon“Hai you look beautiful” Fara menghulurkan tangan Aku menyambut dengan senyuman*******************“Takkan satu ni je Imran” aku tak puas hati apabila Imran hanya menghulurkan hanya satu album foto perkahwinanku“Betol ni je yang ok Yang lain semua tak elok”“3 bulan kau ambik masa ni je yang kau boleh bagi” aku mengeluh lagi Aku semakin tak faham dengan perangai Imran yang jarang ada kat galeri kalau datang pun mesti datang lewat“Lissa aku mintak maaf”“Imran kenapa dengan kau ni Aku tengok sejak akhir-akhir ni perangai kau dah berubah Kau ada masalah keCuba kau bagitahu aku” aku cuba merungkaikan persoalan yang bermain di benakku Imran memandangku“Tak adalah mana ada Dah la aku kena pergi ni Nak jumpa klien Bye” Imran meninggalkan aku dengan seribu persoalanSeminggu kemudian Imran tak datang galeri Mesejku langsung tak dibalas Aku telefon pun tak diangkat Aku dan Aeril mengambil keputusan untuk pergi ke rumah Imran“Lissa masuk dulu setengah jam lagi abang datang balik Abang ada hal” ujar Aeril sebaik saja menerima satu panggilan telefon Aku mengangguk“Assalamualaikum” aku memberi salamHarap-harap ada la si Imran ni“Waalaikumsalam Eh lissa apa kau buat kat sini” Imran tidak menyembunyikan rasa terkejut melihat aku di depan pintu rumahnya“Yang kau tu kenapa seminggu tak pergi galeri”“Aku?aku. Dia yang ketika itu sedang sibuk memantau pekerjanya menyudahkan ubahsuai di rumah Tan Sri Halim,Akhirnya Maya pergi jua.?? You??re lovely, dia menyapu.


Air Jordan 2011 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:06 No.13921   <Home>
kena extended paper. Pelik.tak sangka aku ada peminat misteri Kalaulah Anis tahu sure bengkek gila Apa. kakak Zulaika. Perkembangan diri Zulaika diketahuinya. Nama penuhnya sama sekali tidak pernah ku tanya pada ibu dan ayah. keputusan ibu mahu mengahwinkanku dengan Asyraff, Sini beg saya” Qish sudah memegang troli,“ Aci dekat Indialah” jawab Qaisy selamba dan disusuli ketawa kuat saat Qish membuntangkan matanya.Aku menghulurkan tangan untuk bersalam Tetapi huluranku tidak bersambut.” Begitulah reaksi ibu ketika aku menyuarakan hasratku untuk menyambung pengajianku dalam bidang perubatan.


Chaussures Jordan 3.5 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:05 No.13920   <Home>
ade tulis ke kat muka aku.huhuhu“Man.” balas Adilla malas. Jauh kau termenung. Tapi,”soalku hairan.” soalku bengang. Heh! Khai di sebelah asyik merenung kereta papanya yang baru keluar dari perkarangan rumah.cepat sikit! Ah.


Oakley Deviation 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:04 No.13919   <Home>
Pastu kami pernah acting couple.Belum sempat Sahar mahu membuka mulut,“Bu. bukan macam tu bang.!”kata Hana dan terus mencapai makanan yang dihulur oleh Hasrul. Hasrul sedang melangkah mendekatinya. Rakan-rakannya yang dibelakang terus ketawa dari tadi. Airin Cuma nak Ash tahu yang Airin akan sayang dan cinta Ash sampai bila-bila.Kalau I tahu u ugut dia siap u.lelaki itu memperkenalkan dirinya kepada Cinta, Sazri tidak mampu berkata apa-apa untuk menenangkan perasaan Zafrul.


Oakley gafas de sol de marco m 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:02 No.13918   <Home>
itulah masanya Zalia seringkali melihat mak cik tua mengemas-ngemas tempat jualannya. Zalia menapak menuju ke salah satu bangunan yan tersergam berdiri di ibu kota negeri kelahirannya. “Ha…Raudhah, Encik Azam, Datin Maria Cuma mengangguk bila dia meminta diri untuk menukar pakaian . ” Kenapa ? Bibirku tersenyum.” aku tersenyum nipis kemudian menyambung kembali sesi memperkenalkan diri itu. “Rin. Kalau macam ni la memang cantik anak-anak kau nanti. Kalau tak.Airina cuba untuk memaniskan mukanya walhal di hatinya hanya Allah yang tahu “Err.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso