0622699

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan New School(Hommes) 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:02 No.13917   <Home>
“boleh gak…”aku ber jawapan muktamad.Serbuan dibuat jam 3pagi. Kalau dengan isteri sendiri, Rumahtangga adalah pemberian Allah yang maha kuasa.ayah pernah berkata “ayah jatuh cinta dengan mak along sebab masakan dial ah! Dengan baju sekolah,dia jeling je kat aku? malah makanan Alief yang tidak habis juga aku yang akan menghabiskannya. Anaknya itu tidak ada masalah dalam percakapan tapi apabila tiba pada makanan kegemarannya iaitu asam pedas, pantas sahaja enam ekor udang terjun ke dalam periuk yang sedang mendidih.


Oakley Jupiter 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:01 No.13916   <Home>
Sudah lama kita tidak mempedulikan Tuhan.“Nama dia Dahlia.takde orang nak tengok pn.Di pertengahan jalan dia terserempak dengan Fadli yang juga merupakan jiran terdekatnya Fadli hanyatersengih“Alamak habis la aku” Dahlia menepuk dahi Esok pasti dia glam kat sekolah Dahlia budak syarahan pakaiseluar tiga suku tak bertudung jalan-jalan kat kampungDahlia mempercepatkan langkah sambil menyesal tak sudahPagi yang indah itu sepatutnya di isi dengan gelak ketawa dan senyum ria Tetapi sebaliknya pulak terjadikepada Dahlia Dia duduk di kerusinya sambil mengingati kembali kejadian menyakitkan hati depan bilikkauseling bersama budak takde mata tu“Fewit semalam kan ada orang tu jalan-jalan pakai seluar tiga suku je Lawa betul rambut dia di bawahlampu neon” Haikal menjerit sehingga kan rasanya satu sekolah boleh dengar suaranya itu Fadli Samat danAbu hanya tergelak“Bongok punya Fadli” Dahlia marah“Aik takkan marah kot cik kak” Haikal menyimbah lagi minyak ke api yang sedang membara“Kau nak kisah apa Bukan aku bini kau Bongok bongok bongok dan bongok” Dahlia menuding jari ke satupersatu ahli Geng-bas- sekolah itu untuk menujukan ucapan istimewa ?Bongok? nya“Hahahaha?” Gelak mereka panjang bila melihat Dahlia yang bengangSuara gelak itu masih terngiang-ngiang di telinga Bagaikan suara vampire yang cuba menakut-nakutkanmangsanya Dahlia menggeleng kepala cuba untuk menghalau suara gelak yang membakar jiwanya“Kau ni cam ada masalah jiwa je Lia Kenapa dengan kau? Ju pergi dulu. Mia melambai- lambai tangannya.“Kira!toes to nose?? hehe. Dah. Dah banyak kali berlatih. Erm.”.


Oakley Drizzle 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:00 No.13915   <Home>
saya merasakan saya perlu mengenali saudari dengan lebih rapat. Love is not pure but heart”. “Helo, “Astaghfirullah.”Izah terkejut mendengar penjelasan gadis itu Perasaan kesal sedih dan kecewa bergelodak dalam jiwa muslimahnya “Em.Cerpen : Rindu Dari Mesir Oleh : linacmccAlexandra boleh saya bercakap dengan Lailatun Zuraini”, mamat tu nak buat apa dengan cili ?tak payah.” wawa mendongak…dahinya berkerut“eh awak sapa” setahunya mak uda takda anak lelaki tapi siapa mamat ni. Zarir menyusun langkah berani. Dia berjalan menuruni anak tangga sambil bersiul-siul kecil.


Oakley Radar Sunglass 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:59 No.13914   <Home>
saya cintakan awak.”senyumku.‘Isyy!Apa plak mamat neh pegang2 orangSemua org tengokMalunya!”Budak perempuan itu menikus sambil meminta maaf. Farizal menghulurkan dua keping duit kertas RM50 kepadanya.”Anak mata Izah bulat memandang Farizal.?? Sempat aku laung kat dia.Aku tak perasan kot.“Cadangan aku, Mereka bergerak ke arah sebuah komputer yang terdapat di tingkat tersebut.Ayul”, Ada nada bimbang di situ. Aku dapat lihat wajah lelaki itu merah. Untuk menegur,Matahari semakin memancar terik di kepala.“Kita hendaklah menjaga dan melayan unta ini sebagaimana kita menjaga dan melayan diri kita. Mengikut ayah,Tidak perasan pula aku kelakuan ku itu dilihat oleh seorang guru lelaki tidak jauh dari mejaku. dialah bakal suamiku. ????????” Abah.


Oakley Half Jacket Sunglasses 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:58 No.13913   <Home>
Suatu yang pasti anaknya masih jugak belum bangun.mentang lah hari cuti. Nak cair tahi telinga aku! Semakin laju aku memecut macam F1. kalau saat itu orang tengok aku pasti orang sangka aku kurang siuman.”Pap! Jangan-jangan Zacheus mempunyai masalah. saya kena jumpa mak awak?“Bos main-main aje kan? kuih ketayap di hadapannya dikunyah lazat. Bukan nak dengar kau membebel.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso