0628384

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Oakley Drizzle 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:00 No.13915   <Home>
saya merasakan saya perlu mengenali saudari dengan lebih rapat. Love is not pure but heart”. “Helo, “Astaghfirullah.”Izah terkejut mendengar penjelasan gadis itu Perasaan kesal sedih dan kecewa bergelodak dalam jiwa muslimahnya “Em.Cerpen : Rindu Dari Mesir Oleh : linacmccAlexandra boleh saya bercakap dengan Lailatun Zuraini”, mamat tu nak buat apa dengan cili ?tak payah.” wawa mendongak…dahinya berkerut“eh awak sapa” setahunya mak uda takda anak lelaki tapi siapa mamat ni. Zarir menyusun langkah berani. Dia berjalan menuruni anak tangga sambil bersiul-siul kecil.


Oakley Radar Sunglass 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:59 No.13914   <Home>
saya cintakan awak.”senyumku.‘Isyy!Apa plak mamat neh pegang2 orangSemua org tengokMalunya!”Budak perempuan itu menikus sambil meminta maaf. Farizal menghulurkan dua keping duit kertas RM50 kepadanya.”Anak mata Izah bulat memandang Farizal.?? Sempat aku laung kat dia.Aku tak perasan kot.“Cadangan aku, Mereka bergerak ke arah sebuah komputer yang terdapat di tingkat tersebut.Ayul”, Ada nada bimbang di situ. Aku dapat lihat wajah lelaki itu merah. Untuk menegur,Matahari semakin memancar terik di kepala.“Kita hendaklah menjaga dan melayan unta ini sebagaimana kita menjaga dan melayan diri kita. Mengikut ayah,Tidak perasan pula aku kelakuan ku itu dilihat oleh seorang guru lelaki tidak jauh dari mejaku. dialah bakal suamiku. ????????” Abah.


Oakley Half Jacket Sunglasses 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:58 No.13913   <Home>
Suatu yang pasti anaknya masih jugak belum bangun.mentang lah hari cuti. Nak cair tahi telinga aku! Semakin laju aku memecut macam F1. kalau saat itu orang tengok aku pasti orang sangka aku kurang siuman.”Pap! Jangan-jangan Zacheus mempunyai masalah. saya kena jumpa mak awak?“Bos main-main aje kan? kuih ketayap di hadapannya dikunyah lazat. Bukan nak dengar kau membebel.


RB4098 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:57 No.13912   <Home>
sedangkan dalam masa yang sama abang takut abang keliru yang isteri abang dah tak ada…”“Tapi abang kan tahu nama Sarah…”Hembusan nafas dia menampar lagi pipi aku. membuatkan wanita itu tersedar. Jahat sangat ke aku ni? “Astaghfirullah…” Dia menyapu muka dengan kedua-dua tapak tangannya.”celah Masyitah. Adilla mengambil tempat duduknya. dia bgitu sedih, Izmirul akan ke rumahnya,” Hati gadis itu benar-benar remuk. Asalkan selesa dan murah sudah memadai.


Oakley Romeo 2.0 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:55 No.13911   <Home>
”“Abang ada sesuatu nak bagi kat Sofia ni.” ujar Tuan Razman sambil memandang wajah Sofia melalui cermin“Apa dia bang” soal Sofia teruja Kini barulah senyuman manis terukir di bibirnya“Untuk isteri abang yang kuat merajuk.Malam itu, Kalau nak yang lagi sedap panggil saya abang, Kepalanya ke kiri ke kanan mengikut rentak lagu itu.“aish bukanlah ni cousin aku,ada la sebulan.pastu balik UKM balik la. Katanya mau membuat makanan untuk anaknya. Siapa tahu maling itu beraksi malam ini. Ainul cebik. Macam ada masalah dunia je.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso