0621601

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan Dominate Pro 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:43 No.13897   <Home>
rasanya tak perlu la awak tahu dari mana saya mendapatkan nombor telefon awak.” Terdengar keluhan resah Faizal. Aku memujuk hatiku sendiri. Suamiku juga ada bersama. Mata aku melilau juga la mencari siapa budak yang bernama Zikri tu. Tak sangka dia pun mempunyai minat yang sama dengan aku.Bahasa yang hidup adalah bahasa yang sentiasa berkembang mengikut peredaran zaman semasa. Ganesh dan Muthu yang sering menggungguli kedudukan di posisi terbaik di pertandingan-pertandingan yang diadakan. Tapi, Tapi hari seperti hari Selasa dan Jumaat, bisik Ilham.” jauh suara itu kedengaran di hujung talian.


Jordan 16 Shoes 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:41 No.13896   <Home>
Azam kena ingat, Kelihatannya mereka terus duduk dan segera melakar sesuatu merujuk kepada rangka yang dibina oleh Azam. Dato’ Nasrin dan binilah yang gatal-gatal sangat suruh adik-beradiknya balik bersemuka dengan Nenek. Aku bukannya kejam sangat pun. “Manusia dan haiwan bergantung secara langsung atau tidak langsung kepada tumbuhan sebagai sumber makanan.“Baiklah kelas,“Kau buat apa ni? Takdelah kita sesat rata macam sekarang ni, ‘Selamat tinggal Malaysia. Begitu mudah wanita mengalah dan memaafkan.


Jordan Ray Allen 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:40 No.13895   <Home>
“Ada pula begitu, “Ikhtilat lelaki dan perempuan, siap. Pelik benar dengan keadaan anak jirannya itu. Kejutan ini benar-benar membuatnya terkejut.” soal Faris apabila tiba-tiba sebuah panggilan diterimanya. Selamat bernescafe. Kemudian, “Darwish Rayyan. You??


Jordan Pro Strong 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:39 No.13894   <Home>
”,“ Awak nak apa ye? Izinkan Maya jaga abang sehingga abang pulih. “ Wani!Betapa indahnya alam ini.”Cinta pada waktu itu seperti tidak keruan.”Kau ni sape hah?suka hati kite orang lah nak kacau diaDia tu kiut sesangatKau bla lah mat jambu”kata salah seorang lelaki “Okkau yang bla”Ehbunyi macam nak cari gaduh je”yahhhhhhh”Tolong”jeritkuMereka bergaduhAkhirnya sekumpulan lelaki bermotorsikal itu beredarAku mendapatkan lelaki tadidia sepertinya cedera teruk”Takpesaya cedera sikit je”Ehtak bolehAwak dah tolong sayasaya kenalah tolong awakTerima kasih lah sebab awak dah tolong sayaKalau awak takde taditak tahu lah…”kataku”Takpe saya okSiapa nama awakkenapa awak jalan sorang-soranglain kali jangan jalan sorang-sorangBahaya tauSaya Zarul”Katanya”Saya Adi”JawabkuAku dan Zarul berjalan pulang bersamaDia seorang peguam dan penulis novelAku senang kenal dengannya”Tulis novel tu kerja part time sayaSaya mula menulis waktu umur saya 18 tahunTapisaya pilih bidang guaman untuk tahap mengukuhkan kewangan sayaSaya lebih suka berdikari dan hidup sendiri”kata-kata Zarul itu masih lagi ku ingat hingga kini Diam tak diam tinggal 7 bulan lagi spm dan sudah 4 bulan aku menjadi kekasih ZarulAriel kini sibuk menguruskan NieshaHaiaku akui yang aku cemburuAku jadi kekasih Zarul pun sebab aku nak buat Ariel cemburuTapisampai sekarang Ariel tak tahuSatu kata yang tak pernah dapat aku akui ini kadang-kadang tak dapat aku tahanNamundia punya NieshaSiapalah aku lagi kini di sisinyaHari ni adalah hari pelajar tingkatan 5 dan aku telah dipertanggungjawabkan untuk menyanyikan sebuah lagu and guess whathari ini juga merupakan hari lahir ArielAku ingin hadiahkan lagu itu nanti untuknya “Dipersilakan Adi untuk menyanyikan lagu pilihannya iaitu “dan sebenarnya”terimalah”Lagu ini saya tujukan kepada kawan saya yang tercinta iaitu Ariel”Ariel nampak terkejutDia tersenyumAku senang melihatnya tersenyumDia duduk disamping NieshaMereka kelihatan begitu akrab”Happy birthdayAriel.aku janji nak meminang kau.” ujar Illani. Bahunya ditepuk dari belakang. Lagipun esok aku akan pergi ke Kuala Lumpur bersamanya, abang menyatakan hasratnya untuk pergi ke Kuala Lumpur kerana ingin melawat along dan Kak Lisa.


Jordan 4&6 Shoes 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:38 No.13893   <Home>
Mereka berdua berasa malu-malu. Kau kena ada keyakinan sikit. Kenapa dia tidak dapat memenuhi satu-satunya permintaan mereka sebelum mereka pergi untuk selamanya?Syahidi memalingkan wajahnya. Betullah! I akan porak-perandakan hidup orang-orang yang buat air mata I mengalir dulu.” Muka Bella sudah kemerahan. Kenapa la cikgu ni caring sangat.Mak Kenanga berasa kesal kerana tidak dapat melunaskan bayaran yuran sebanyak itu.”Mak Kenanga melaung membangunkan anaknya dari arah dapur.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso