0621601

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Oakley TwoFace Sunglasses 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:50 No.13907   <Home>
Tanpa membaca doa naik kenderaan, Kalau kamu semua dapat A dalam kertas bahasa Melayu nanti cikgu belanja korang.Eh silap.Beberapa peserta lain kelihatan sedang memegang Dahlia yang cuba menyerang aku.Mukaku masih murung ketika kami berdua menunggu di hadapan lif.Tak kan lah tak nak. Gi la tidur. jom lunch cepat…aku nak lari dari mamat sewel tu…”“Ok…Ok…Jom…relax ar…ni kita keluar awal.takdenya terserempak dengan mamat tu…”“Farisya…tunggu…awak nak ke mana tu??sentiasa teman mak cik ke mana saja…tapi sekarang hidup dia hanya kerja…mak cik nak jumpa dia pun susah.balik tengah malam…pergi pejabat pagi-pagi…dia macam nak mengelak daripada bertembung dengan mak cik…”Huh… Asfirdaus Hakimi…Lily Farisya rindu sangat dengan awak…rindu sangat…Farisya berdiri di depan pintu pejabat Asfir…dia pun tak tahu kenapa dia berapa di sini…tapi yang dia tahu dia ikut kata hati…dan hati dia mengatakan…LILY FARISYA MASIH MENCINTAI ASFIRDAUS HAKIMI…“Masuk…” suara dari dalam menyuruhnya masuk…Asfir masih tekun membuat kerjanya…tidak berminat nak tahu siapa yang mahu berjumpa dengannya…”Nak apa…”“Er…er…Saya nak minta kerja…ada jawatan kosong tak kat sini” kata Farisya…gugup…Asfir terus mengangkatkan mukanya…Dia kenal suara itu milik…Lily Farisya…orang yang dia rindu…sangat rindu…Farisya menjadi tidak tentu hala bila dia ditenung begitu…terus dia menyerahkan fail yang mengandungi sijil-sijilnya…Asfir bagaikan dipukau…terus menyelak fail tersebut…Sijil masakan? Sijil kemas rumah? Sijil basuh baju?? Umairah terbayangankan wajah Daniel. “Mama dan papa dah jumpa calon isteri untuk kamu” tenang Datin Zahrah memulakan bicara dengan satu-satu anak lelakinya,” ujar Puan Marlia sambil mengesat air matanya sekali lalu. Mana Atikah?


Oakley jawbone sunglasses 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:49 No.13906   <Home>
Aku menoleh memandang Naim yang sednag mencuba baju melayu. Bagaimana dia hendak menggantinya kerana tiada wang seperti mereka? “Harun, Ke Taman Evergreen. “Ruru akan sentiasa ingat Belle. Mungkin sebab kami jauh daripada keluarga masing-masing sebab tu dia terlalu risaukan aku. Selalu aku je kena duluan. Afia menyambutnya dengan rasa serba salah.“Dah? d.


Jordan Melo M5 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:31 No.13905   <Home>
Dia mahu menghidupkan suasana yang sejak dari tadi senyap. “Siapa kau?Darah membuak-buak mengalir keluar dari kepala Yogi yang mengenai hujung sepatu Dato’ Rashid.Apasal ada bau ubat? Filipina, Aku mencari apa ertinya melayu? aku kene cover nie?? Matahari? Aku menangis semahunya. Aku menggigil ketakutan.


Air Jordans 2011 - 2K11 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 11:03 No.13904   <Home>
Dan hendaklah mereka menutupkan kain kudung ke dadanya, atau putra-putra suami mereka,Sesekali terdengar suara kanak-kanak diluar menyanyi lagu-lagu raya walaupun puasa belum pun bermula.Farah melonjak kegembiraan sebaik sahaja mendengar berita itu.Cerpen : Kadangkala Kita Terlupa Nama Pena : Mohd Haziq Abdullah Sani“Kau ni tak aggresive langsung”“Bulan depan”. Nazmi,Amisya teringatkan Fakhry. ?? Hal cinta ni tak boleh nak sebarang main Rafeeqa. Sekiranya dia menerima Rafeeqa kembali.


Jordan V (5) 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 10:51 No.13903   <Home>
Mak ni!”“Haih, Biar pelajar-pelajar tahu akan hukum menyambut Valentine’s Day!“Cik, Dahi Umairah disentuh. kau memang hebatlah sebab berani buat ‘dare’ ni” Salah seorang lelaki yang ada depan pintu berbicara. rambut bergaya. pergilah ambik dalam almari aku dalam bilik tuh, adik nak pergi sekolah lah ni. Berapa kali dah aku mengeluh.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso