0643892

旅朋談話室2
携帯電話対応


[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [過去ログ] [携帯に掲示板アドレスを送信] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Air Jordan 2011 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:06 No.13921   <Home>
kena extended paper. Pelik.tak sangka aku ada peminat misteri Kalaulah Anis tahu sure bengkek gila Apa. kakak Zulaika. Perkembangan diri Zulaika diketahuinya. Nama penuhnya sama sekali tidak pernah ku tanya pada ibu dan ayah. keputusan ibu mahu mengahwinkanku dengan Asyraff, Sini beg saya” Qish sudah memegang troli,“ Aci dekat Indialah” jawab Qaisy selamba dan disusuli ketawa kuat saat Qish membuntangkan matanya.Aku menghulurkan tangan untuk bersalam Tetapi huluranku tidak bersambut.” Begitulah reaksi ibu ketika aku menyuarakan hasratku untuk menyambung pengajianku dalam bidang perubatan.


Chaussures Jordan 3.5 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:05 No.13920   <Home>
ade tulis ke kat muka aku.huhuhu“Man.” balas Adilla malas. Jauh kau termenung. Tapi,”soalku hairan.” soalku bengang. Heh! Khai di sebelah asyik merenung kereta papanya yang baru keluar dari perkarangan rumah.cepat sikit! Ah.


Oakley Deviation 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:04 No.13919   <Home>
Pastu kami pernah acting couple.Belum sempat Sahar mahu membuka mulut,“Bu. bukan macam tu bang.!”kata Hana dan terus mencapai makanan yang dihulur oleh Hasrul. Hasrul sedang melangkah mendekatinya. Rakan-rakannya yang dibelakang terus ketawa dari tadi. Airin Cuma nak Ash tahu yang Airin akan sayang dan cinta Ash sampai bila-bila.Kalau I tahu u ugut dia siap u.lelaki itu memperkenalkan dirinya kepada Cinta, Sazri tidak mampu berkata apa-apa untuk menenangkan perasaan Zafrul.


Oakley gafas de sol de marco m 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:02 No.13918   <Home>
itulah masanya Zalia seringkali melihat mak cik tua mengemas-ngemas tempat jualannya. Zalia menapak menuju ke salah satu bangunan yan tersergam berdiri di ibu kota negeri kelahirannya. “Ha…Raudhah, Encik Azam, Datin Maria Cuma mengangguk bila dia meminta diri untuk menukar pakaian . ” Kenapa ? Bibirku tersenyum.” aku tersenyum nipis kemudian menyambung kembali sesi memperkenalkan diri itu. “Rin. Kalau macam ni la memang cantik anak-anak kau nanti. Kalau tak.Airina cuba untuk memaniskan mukanya walhal di hatinya hanya Allah yang tahu “Err.


Air Jordan New School(Hommes) 投稿者: 投稿日:2015/02/04(Wed) 12:02 No.13917   <Home>
“boleh gak…”aku ber jawapan muktamad.Serbuan dibuat jam 3pagi. Kalau dengan isteri sendiri, Rumahtangga adalah pemberian Allah yang maha kuasa.ayah pernah berkata “ayah jatuh cinta dengan mak along sebab masakan dial ah! Dengan baju sekolah,dia jeling je kat aku? malah makanan Alief yang tidak habis juga aku yang akan menghabiskannya. Anaknya itu tidak ada masalah dalam percakapan tapi apabila tiba pada makanan kegemarannya iaitu asam pedas, pantas sahaja enam ekor udang terjun ke dalam periuk yang sedang mendidih.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso